Despre noi

Fotografia mea
Tirgu Mures, Mures, Romania
patru "nebuni" indragostiti si iubitori de natura

joi, 29 ianuarie 2009

Ciudatenile naturii

Stiu ca suna putin ciudat insa uneori natura ne ofera imagini spectaculoase si vom prezenta aici cateva dintre cele pe care le-am intalnit si le vom mai intalni pe viitor (vom actualiza postarea de cate ori vom avea noutati).

Poza aceasta a fost facuta inainte de o ploaie mare intr-o zona montana din Romania si multa
lume nu a crezut ca e adevarata, dar...chiar e.

Nu e chiar o ciudatenie a naturii ci o ciudatenie realizata de mana omului in comuniune cu natura :P:

Aceasta "gaura" in munte e din Muntii Apuseni si s-a format datorita eroziunii rocilor moi sub influenta vantului si a apei:

Probabil aceasta nu o sa fie unicat deoarece am intalnit in drumetiile noaste multe "obiecte ale naturii" in forma de inima:

Copaci ca acesta sunt multi in Romania....

Intr-adevar...comic... copacul baietel:p

Si...o omida paroasa...

Iata si doi melci imbratisati... Imaginea nu este foarte clara din nefericire, dar este foarte sugestiva...


Un apus absolut magnific, intr-o seara de mai...

Copacul fetita... :D

Copacul barbat...

Costinesti, pe malul marii, o perdea mare de ploaie. Undeva, acolo, in larg, era o mica furtuna...

Muntii Apuseni, intoarcerea de la Ponor (august 2009)... In stanga ploaie torentiala, in mijloc cer senin, in dreapta soare puternic...

Muntii Apuseni, Ponor... Ceata atotstapanitoare acopera muntii... Magnific!!
 

Si am ajuns si la capitolul legume. Dupa un drum la piata, am descoperit o rosie...dubla si un cartof cum nu ati mai vazut!






Un comentariu: